پیام نوروزی محمد كريم عابدي نماينده مردم شريف فردوس ، طبس ، سرايان و بشرويه

« بسمه تعالي »

سلام و درود بر پيامبر اعظم (ص) و اهل بيت طاهرين (ع) و ياران و پيروان راستين آن حضرت ؛ بهار با شگفتي هايش فرا رسيد ، بهار طبيعت جلوه اي از جلوه هاي بي مثال خداوندي است ، اعتدال هوا و نسيم بهاري طبيعت ،فرصت شكوفايي ، نشاط‌ ، شادابي ، محبت و عشق به خالق و مخلوق را در اختيار همه ما قرار مي دهد ، انسان نيز مانند طبيعت داراي زمستان و بهار است ، حقيقت انسان شكوفايي استعداد هاي الهي ، طراوت و نشاط است . از جلوه هاي انسان شكوفا شده در كسب علم ، حكمت ، بصيرت ، رأفت ، قدرت و كمال است ، چراكه انسان زمستاني به ظاهر انسان است ولي منجمد و بي ثمر است .

سال گذشته سرشار از عزت و سربلندي و پيروزي براي ملت بزرگ ايران بود . سال جاري اميد است سال شكوفايي بيشتر در جهت اعتلاء فرهنگي ، اقتصادي و ديگر امور با پيروي از منويات مقام معظم رهبري (مدظله)باشد و انشاءالله بتوانيم گامهاي بلندي به سوي چشم انداز 20 ساله نظام برداريم كه در اين مسير همت جوانان دلسوز و متعهد بسيار تأثير گذار مي باشد.

اينجانب به عنوان خادم همه ي مردم ايران - خاصه حوزه ي انتخابيه ام – در خانه ي ملت ، كه همواره تلاش نموده ام با تمسك به قرآن و عترت و با بصيرت همگام با مردم و ولايت فقيه در جهت خنثي سازي نيرنگ هاي استكبار در فتنه ها به فضل الهي تلاش نمايم و لحظه اي در مقابل تحريم ها و فشارهاي استكبار جهاني كوتاه نيائيم .

لذا فرصت را مغتنم شمرده نوروز و آمدن بهار طبيعت سال 1390 و سي و سومين سال پيروزي انقلاب اسلامي را به ملت شريف ايران و مردم بزرگوار شهرستان هاي فردوس ، طبس ، سرايان و بشرويه و مناطق تابعه و همچنين ميهمانان نوروزي عزيزي كه به اين شهرستان ها سفر نموده و يا در مسير سفر خود از جاذبه هاي مذهبي و گردشگري بازديد مي نمايند و به ويژه مقام عظماي ولايت و خانواده ي معظم شهدا و جانبازان عزيز و آزادگان سرافراز و خانواده محترم آنان و بسيجيان تبريك عرض مي نمايم و سالي سرشار از بركت و سعادت براي همگان آرزومندم.

باتشكر

محمد كريم عابدي

نماينده مردم شريف شهرستان هاي

فردوس ، طبس ، سرايان و بشرويه

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا